Badkläder!

187431-1


Jag badar jättemycket både i simhall på vintern och i havet på sommaren och har oftast jättesvårt att hitta fina badkläder, vill inte ha på mig bikini, dom flesta baddräkterna ser ut som jag-vet-inte-vad och man vill juh vara fin såklart.
Här kommer en lista på vad jag har fastnat för i årets kataloghög.
  • Choklad färgad baddräkt från LaRedoute, tyvärr bara i storlek 50 som mest, lite ungdomligare med rosa fjärilstryck fram.
  • Marinblå baddräkt, LaRedoute, upp till storlek 52, ett plus är att den ska vara mycket klorbeständig för er som badar i sånt vatten ofta.
  • Baddräkt med skärp, LaRedoute, upp till storlek 50, snabbtorkande med ett kopparfärgat skärp. Den här måste jag nog köpa!
  • Baddräkt med öljetter, LaRedoute, upp till storlek 50. Finns både i Svart och Kitt, snabbtorkade. Också en favorit!
  • Baddräkt med träsmycke, LaRedoute, upp till storlek 50. Snabbtorkade.
  • Baddräkt från Halens som finns upp till storlek 50. Finns i två färger och har det pluset att den är mycket billigare än dom från LaRedoute, fast själv tycker jag dock inte den är lika fin.

Många fler fina badkläder finns det, jag återkommer med dom!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback