Shorts.

187431-15


Idag har jag varit på stan, och inte hittat så mycket som en musfjärt, antingen är det utplockade reaställningar eller så är det svart, svart och mer svart. Inget fel på svart, men det vore juh lite roligare med nån färg iallafall. Ett rött diadem var allt jag kom hem med.
Just nu kanske det inte känns som det, men snart är det mars och sen hoppas jag på att det kommer säga Pang! också är det sommar, ett annat flitigt använt plagg för mig då är shorts.
Som vanligt kommer det nu en lista.


Min absoluta favoritmodell på shorts är sk. cityshorts eller sånna som är på bilden. Dom ska sluta precis på knät eller lite över och det ska hellst inte vara några stora fladdriga utan dom ska sitta ganska tajt över låren, möjligtvis vara lite lösare precis där dom slutar.

Nu ska jag gå och sova för jag har jobbat natten och inte sovit än, snacka om prioriteringar.. hellre gå på stan och glo än att sova. =)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har aldrig gillat cityshorts, hähä. smaken är som baken :D Känns dessutom som ett korvskinn på mig de få gånger jag provat för skojs skull ;)

Postat av: anneli

Vad roligt med shorts! Jag har faktiskt bara ett par, som jag trivs i. Så det blir att bunkra upp inför sommaren!

2007-02-26 @ 18:58:43
Postat av: anneli

Vad roligt med shorts! Jag har faktiskt bara ett par, som jag trivs i. Så det blir att bunkra upp inför sommaren!

2007-02-26 @ 18:59:09
Postat av: anneli

Vad roligt med shorts! Jag har bara ett par shorts som jag verkligen trivs i. Så de blir nog att bunkra upp inför sommaren.

2007-02-26 @ 18:59:55
Postat av: eliza

supersnyggt=)

2007-02-28 @ 11:19:31
URL: http://eliza.blogg.se
Postat av: eliza

supersnyggt=)

2007-02-28 @ 11:19:32
URL: http://eliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback