Skor.

187431-6


Jag har alltid världens problem med mina skor, har breda fötter och jäääkligt breda fotleder och vader. Det här är nånting jag jämt svär över när jag står i butiker och kämpar med blixtlåset i ett par supersnygga stövlar som jag inte får igen ens 1 cm.
Ballerinaskor är himlen! Gick förbi mina sommarskor idag och märkte till min förvåning att jag har över 10 par, hmm.. inte trodde jag att det va så många.
Ballerinas är typ det enda jag har på sommaren, förutom kanske ett par jogging skor och ett par högklackade stövletter.
Det har kommit in Nyheter på
Torrid, och jag har hittat ett par Peeptoe slingbacks jag bara måste ha! Vita med korksula och utskurna stjärn-mönster, lovley! Finns i storlek 37 till 43 och alla skor från Torrid är gjorda för breda fötter och fotleder! På stövlar står det mått för hur breda skaften är längst upp.. hur bra som hellst, fram med måttbandet bara!
Skorna kostar 28$ och frakten nästan 18$, typ 320 kr. Smakar det så kostar det.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: coala

Måste bara fråga...var och kollade på deras Torrids sida och nu har jag myror i hvudet.Jag har 42 i skor ,men vad ska jag beställa för storlek då?
Hjäääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!

2007-03-08 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback