Traaadera..

När bankkontot är ganska tomt, som det är just nu finns det två räddare i nöden, den ena är Tradera och den andra är Ebay.. Tradera handlade jag mycket på i början av min nätshopping-upptäckt, men sen har jag varit helt fast på amerikanska Ebay, åhh va mycket fint, roligt och billigt det finns där! Det är synd bara att frakten blir bra mycket dyrare eftersom det är från over-seas.

Jag håller fortfarande på att leta badkläder och har nu gett mig på Tradera där jag har hittat
den här i storlek 50/52, auktionen går ut den 16 feb  kl.15:14, roligt med randigt och "helt ny och oanvänd" känns bra!

En annan fin en är den här i storlek 54 som avslutas 18 feb kl.14:27. Svart är en bra färg, lite roligare med tre vita blommor på istället för bara en helsvart.

Skynda fynda!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback