Vad är väl en bal på slottet?

187431-4


Snart är det baltider, jag hade ett himla bestyr innan jag hittade min klänning, ska jag va helt ärlig var den inte riktigt som jag ville ha den heller, men har man 52 i storlek så finns det inte så mycket att välja på märkte jag.

Jag har iallafall hittat en sida där dom har
balklänningar, inte så många, men ganska fina iallafall. I storlekar upp till 6XL på en del, kolla storlekarna innan noga om ni ska beställa något!


Om man kan tänka sig begagnat finns juh alltid Tradera eller Ebay, ska lista några av mina favoriter:
  • Sida på Ebay med massa klänningar, alla i "custom size", alltså special sydda efter dina mått.
Ett annat tips är att gå in på Ebay och söka på "custom made","custom size" eller ta reda på din amerikanska storlek och söka på den i kategorin "Dresses" eller "Bridesmaids' Dresses".

Nånting som är VIKTIGT innan du köper nånting är att om det inte står mått på klänningen i auktionstexten, maila säljaren och ta reda på dom!!

Den här listan kommer uppdateras, när tex något nytt kommer upp på tex Tradera, så håll utkik efter fler fina klänningar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: evans

Hej!
Läste din fråga om hur man får fler läsare hos Engla. har du pingat dina kategorier hos nybloggat? På så sätt kan man få nya läsare. Om du inte vet hur man gör finns instruktioner på blogg.se:s infosidor. Det är lätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback