Beslutsångest..

..image27

Imorgon ska jag skicka in en beställning till Cellbes, brukar inte hitta så mycket i deras katalog men mormor min skulle skicka efter från dom så jag satte mig ner och letade nått jag kunde skicka efter jag också. Man ska ju passa på när man slipper betala frakten och kan betala till mormor, som har konto på Cellbes, lite senare utan att det gör nått.
Jaja, hittade iallafall den här
klänningen, som jag genast fastnade för. Den finns i storlek 34/36, 38/40, 42/44, 46/48, 50/52, 54/56, 58/60 och kostar mellan 198:- och 209:- beroende på storlek.
Nu till problemet.. jag har ingen aning om i vilken färg jag ska beställa den, finns i svart, blå, korall och khakigrön(bilden). Just nu lutar det åt en grön, men... hmm, jag vet inte!
Vad tycker du jag ska beställa för färg?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna wintour

så snygg klänning för att vara cellebes

Postat av: sa

blå!!

sååå snygg till brännan

2007-03-21 @ 23:41:10
Postat av: Lina

Grön! :)

2007-03-22 @ 07:37:43
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Sanna

Beställde du nånsin klänningen och i så fall vilken färg och satt den bra? :) Gillar din blogg! *tummen upp*

2007-06-21 @ 10:48:41
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback