Byxor.

image29


Nyss hemkommen från jobbet där det känns som att jag har uppehållit mig hela helgen.. Idag ska jag bara slappa imorgon blir det optikern/stan och på onsdag ska jag nog åka och sätta sprätt på lite av min lön som jag får imorgon.

Har hittat två par byxor från Ellos som jag funderar på.. ett par
bruna i twill (finns även i beige och vitt). Har inte ett par bruna byxor av nån anledning och det passar till mycket i min garderob som är ljusgult och turkost. Finns i storlek 38 till 56 och kostar 249:-
Det andra paret är raka med pressveck (dom på bilden) och finns i färgerna stålblå, ljusbeige, grå, marin och svart. Storlekarna beror på vilken färg det är, men dom varierar mellan 34 och 54. Kostar mellan 249:- och 299:- beroende på storlek.
Jag skulle verkligen vilja ha ett par gråa, men såklart var dom slutsålda i min storlek, suck.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emilee

Dom på bilden var jättefina, köp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback