Inköp..

image30

Idag har jag vare ute och shoppat upp lite lön jag fick igår.. Har varit på jakt efter ett par vårskor ett bra tag nu, men inte hittat nått på DinSko och dom andra butikerna som finns i närheten, idag gick jag in på InterSport och kollade istället och hittade dom här som jag genast föll för, mycket för att dom är så fruktansvärt sköna!
Beiga och bruna Adidas, kostade 750:-





image31


Hittade äntligen nå sjyssta badkläder, faktiskt bara av en slump då dom hängde bakom massa pyttesmå ljusrosa bikinisar (sånna som jag igentligen skulle vilja ha, men inte har kropp för). Linnet har en riktigt bra innerbehå som håller behagen på plats och tillochmed gjorde så man fick lite klyfta =)
Kommer från Lindex, linnet kostade 199:- och bikinibyxorna 129:- Båda i Generous serien.

Köpte även en ny underlagskräm och ett Lee Stafford torr shampo.
Det var allt från mig, nu ska jag åka och jobba!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anneli

Vad trist att du har slutat uppdatera. Hoppas du har det bra i alla fall.

2007-04-14 @ 21:37:36
Postat av: klara

Var är du? Jag vill ha uppdatering. Kom tillbaka. Och kom jättegärna till forumet också för den delen. Ta hand om dig.

klara

Postat av: Nicolina

Snygg bikini! Gillar verkligen mönstret..mkt snyggare än tråkiga rosa..in my opinion iaf :D

2007-08-19 @ 21:03:40
URL: http://nicolinasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback