Nytt från Torrid,

187431-20187431-19


I´m so sorry att jag inte bloggat på hela helgen, med i förrgår försökte jag flera gånger, men det gick inte, verkar som att det inte bara var mej det krånglade sig för. Igår höll jag på och målade hela dan så då blev det bara inte av..

Idag såg jag att det kommit in lite nytt från
Torrid, bland annat två fina klänningar. Den vita med blommönstret på finns i storlek 40 till 54 och den blåa tubklänningen likaså.
Superfina klänningar med helt rätt längd på för mig, synd bara att dom är dyra.. 68 dollar styck.

Nu ska jag ta med en promenad i det fina vädret.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: klara

Jag tokälskar klänningen och hela looken till vänster. Har du handlat från Torrid själv? Jag vågar inte, för dyrt och en av mina läsare fick betala tull på 500 spänn, så jag känner mig lite tveksam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback