Sommarlängtan..

image28

Idag har jag haft sån hemsk längtan efter sommaren, satt utefter en vindstilla vägg i solen mitt på dan och blundade, det vart så varmt att jag vart tvungen att ta av mej jackan och jag riktigt kände hur underbart det vore med sommar!
Har tittat på
den här toppen nu ett par gånger och funderat på om jag ska skicka efter den här till sommaren, tycker den är väldigt söt och väldigt sommrig.
Den finns hos Tailissime i färgena vit, indigo och aqua och i storlek 42/44, 46/48, 50/52, 54/56 och 58 och kostar 189:-

Nu ska jag krypa ner i soffan för jag har en sprängande huvudvärk.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: emma

Fin! Den där måste jag nog ta och beställa, inte dyr heller! Perfekt till sommarn. Bra med längre ärm också, när man har knubbiga armar, som jag har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback