Dagens - Måndag





                       ¤ Vitt linne från Halens
                       ¤ Vit tröja i bomull/kashmir-mix från ZIZZI
                       ¤ Jeans från H&M BIB






Tröjan från ZIZZI är den absolut skönaste tröjan jag äger, köpte den i vintras på rea för 299:- (tror det va halva priset) och nu ångrar jag ihjäl mig över att jag inte köpte flera, dom fanns i säkert 10 olika färger och en massa olika urringningar, suck.

Idag har jag iallafall en såndär jättebra dag då kläderna sitter bra, håret är och håller sig precis som jag vill och världen känns på topp, kan mycket vara för att jag är ledig tills på Onsdag kväll nu, efter att ha jobbat hela helgen.

Nu ska jag fara på stan och köpa bebiskläder till min kusin som nyss fått barn, kanske se om jag hittar nått åt mig själv också ;-) Det återstår väl att se.


Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Asch! man skulle ha varit på Zizzi när man var hemma i Sundsvall :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback