Zizzi Butiker

image42


Therése frågade vart jag fick jag på kläderna från Zizzi, jag köper mina i butiken i Sundsvall men dom finns också i;
  • Borås
  • Partille
  • Trollhättan
  • Helsingborg
  • Malmö
  • Burlöv
  • Trelleborg
  • Borlänge
  • Östersund

Dom har mycket fina kläder, hellst jeans tycker jag dom är överlägsna på, tyvärr är dom oftast dyrare än tex. H&M och Kappahl. Mina
favorit jeans kommer från Zizzi och dom är sköna och håller formen jättebra, tror dom skulle ha kostat 599:-, men jag köpte dom på rea för halva priset.


Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Therése

Tack för svaret!

2007-05-08 @ 19:42:54
Postat av: Anonym

Tack för svaret!

2007-05-08 @ 19:43:59
Postat av: Fia

Hej!
Zizzi finns i Sthlm också, eller ja i Haninge Centrum. Var där i sommras o tror nog inte dom stängt igen butiken sen dess :)

Postat av: Linda

tror de har stängt i haninge, tyvärr..

2007-05-11 @ 14:05:57
Postat av: Anonym

Hej! Råkade ramla in på dessa trevliga sidor när jag surfade runt. Kul med en sån här blogg!
Tänkte passa på att tipsa och göra lite reklam för vår butik Zoléro som ligger i Mölndal. Vi säljer ungt mode och baskläder i stl 42-58.
I höstkollektionen (mao i juli)kommer vi att satsa ännu mer på det yngre modet.
I mars öppnade vi också en webbshop: www.zolero.se
Kolla gärna in den!
Era åsikter, ris som ros vore guld värda!
Maila oss gärna!
Ha det gött!
Therese

2007-05-17 @ 23:41:09
Postat av: Birgit

blev så ledsen när Zizzi stänge i Haninge
vet du eller någon vart man kan få fatt dessa kläder finns det postorder eller ?

2007-08-06 @ 12:38:50
Postat av: Susann

Hej
Jag vill bara berätta att det finns en butik i Markaryd (Inspirationskällan)som har bl a
zizzi kläder....
där du även kan beställa , så jag skickar till dig...
Välkommen
önskar Susann

2007-09-10 @ 15:56:54
URL: http://www.inspirationskallan.info
Postat av: Nina

Hej!
ramlade in på den här sidan av en slump vill berätta för er att jag har en butik i Ljusdal ( Christina & comp) som har en avdelning med större stl där finns bla Zizzi, zizzi jeans, zay, zhenzi, studio,och DNY välkommen in om ni har vägarna förbi!!
MVH Nina

2007-09-17 @ 17:21:50
Postat av: Monica Pehrson

Hej!

Vill bara berätta att jag också har en hel del Zizzikläder. www.storochfin.se

Monica

2007-12-24 @ 12:03:09
Postat av: Supermamsen

Kul o hitta en blogg om tjockisar.

Jag har länkat till din blogg från min Fettoklubben

VÄLKOMMEN
& kramis

Supermamsen"""

2008-02-16 @ 19:27:05
URL: http://www.fettoklubben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback