Sugen..

..på att beställa hem lite grejjer från Taillissime, men jag har redan köpt lite grejjer den här månaden så jag får nog hålla mig.

image78
Den här fina prickiga tunikan kostar 229:- och finns upp till storlek 62/64. Den finns även enfärgad i blått, vitt och rosa. Kan se mig själv i den här till sommaren med ett par vita leggings till.



För alla som inte vet det har jag en stor kärlek till enkla tröjor, basplagg alltså.
image79
Den här uppfyller alla mina krav på en underbar tröja, snygg, bra material (ren kammad bomull) och farfarsringning (har hur många som hellst). Kostar 279:- och finns upp till storlek 62/64. Finns i aqua, vitt och marin.

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka fina grejor du har här på bloggen! :) Kul med lite hälsosamt mode för en gångs skull.. Får ner en från molnen lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback