Ang. kommentar..

Fick en kommentar från Mia angående om varför jag vill vara anonym... Hela grejjen ä såhär - jag vet faktiskt inte varför jag vill hålla distans. Kan mycket bero på dåliga erfarenheter från förut där jag hade en blogg där jag skrev lite allt möjligt (men mycket om kläder i även den) som jag fick himla mycket negativ respons från i både kommentarerna och via mail. När folk är elaka och rent av fruktansvärda känns det inte roligt att ha lämnat ut sig själv så mycket som att ha visat mitt ansikte och skrivit vad jag heter (kallas juh för Eli, men det är inte rikitgt hela sanningen).
Så anonymiteten för mig är ett slags skydd, just i den här bloggen har jag aldrig stött på otrevligheter så juh mer tiden går kanske det blir lättare och lättare för mig att öppna mig.
Kurvigheters Forum känner jag mig trygg i den fina gemenskapen som finns där och där visar jag alltid ansiktet om jag ska visa min "Dagens".. men det är annat här i den stora vida världen =)


Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jo man ska väl egentligen vara försiktig med sin identitet på internet. Är lite slarvig med den biten själv faktiskt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback