Catalog.se

Håller på med renovering hemma så jag spenderar inte mycket tid framför datorn just nu, det är därför jag bloggar lite mindre just nu...

Har suttit och tittat på
catalog.se och hittat 2 saker jag tror jag ska beställa..

Huvtröjamed kashmirkänsla, har redan en i "dimpetrol" men jag skulle vilja ha en naturvit också.. Finns upp till storlek 50/52 och kostar 75:-
image56

Också vill jag ha dom här korta Cargobyxorna i färgen "Grape", dom finns i storlek upp till 52 och kostar också 75:-
image57

Känns helt okej med ett par byxor och en tröja som säkert är jättefina ihop för 150:- (+frakt såklart)


Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Ewie

va billiga saker det fanns där :) har inte kollat där förr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback