Kär igen!

Nu vill jag ha sommar! Längtar efter klänningar och korta shorts, vaknade just av solen rakt i ansiktet, fick en såndär känsla av att det var jättevarmt och om jag tittade ut så skulle de vara gröna gräsmattor och det skulle vara fullt med löv på träden, men inte då.. Varmt, ja. Men fotfarande snö kvar, ganska mycket också, inget som försvinner på några timmar direkt.

Däremot har jag hittat jag nått som genast fick mig att längta rikitgit mycket till sommaren..

image69
Åhh, tycker
den är helt underbar, finns också i svart/rött mönster, helsvart och silvergrå. Kostar 299:- i alla storlekar och finns upp till storlek 60.
Kan se mig själv i den här redan nu med tjocka svarta strumpbyxor och mina höga stövlar till, eller till sommaren med ruskigt bruna ben eller kanske vita eller svarta lite kortare leggings till =)

Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är tillbaka! vad skoj! :D

Postat av: emmely

Ville bara säga att din blogg verkar jätte bra! Första gången jag kollar in här .. men absolut inte den sista! Så bra med någon som tipsar om större kläder eftersom det kan vara ganska knepigt att hitta ibland.

2008-04-03 @ 07:54:08
URL: http://graje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback