Prima ballerina..

image59



Jag har jättemånga skor, alla i samma sort - ballerinaskor! Tror jag har runt 15 par och jag är jämt på jakt efter fler...!

Nu har jag iallafall hittat ett par jag verkligen vill va,
rutiga i gult och blågrått från Torrid, kostar 22$ (131:- är
juh rena fyndet enligt mig!) Himla synd att dom bara finns kvar i storlek 36,5, men de finns juh er där ute som har mindre fötter än mig ;)

Det finns ett par i blått och orange också som kostar bara 18$, dom ser nästan exakt likadana ut.. utom att dom är i andra färger och.. yes, dom finns i storlek 39!


Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: Tjockis

Kan du inte leta efter och blogga om träningskläder för tjockisar? Är ju helt omöjligt att hitta SNYGGA träningskläder i större storlek än 46 (i Sverige iaf).

2008-03-16 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback