Träningskläder...

Har fått en önskan om att jag ska blogga om träningskläder, älskar när ni säger till att ni vill att jag ska blogga om nått särskilt =)

När jag släpar mig iväg till gymmet har jag oftast ett par stora pösiga velourbyxor och nån gammal t-shirt eller nått linne på mig, huvudsaken tycker jag att det inte får vara för varma kläder (långärmat går helt bort för mig) och att det är bekvämt! Att inte kunna röra sig helt som man vill är juh inge vidare när det gäller träning.

Har hittat lite kläder som jag gärna skulle ha på mig när det gäller att röra på fläsket.

Nertill tycker jag om:

 
Byxor i lite kortare modell, finns i färgerna grå eller svart och upp till storlek 58/60, kostar 149:-



Hellånga byxor, finns också i svart eller grått, upp till storlek 58/60 och kostar 159:-



Capribyxa med snygga stickningar, finns upp till storlek 58/60 och kostar 159:-



Capri leggings, finns i 8 roliga färger och upp till storlek 50/52. Kostar 79,50:- (Sånna här vill jag ha en i varje färg)


Upptill tycker jag om:


Långa linnen i 3-pack, finns i 4 olika färger och upp till 54/56. Kostar 149:-



Linne i 2 pack, finns i 4 olika färgkombinationer och upp till storlek 58/60. Kostar 159:-



T-shirt i 3-pack, finns i 4 olika färgkombinationer och upp till storlek 54/56. Kostar 149:- (Bra om man tex inte vill visa armarna så mycket, även om jag tycker det är skönare att träna i linne)


Det här var ett litet urval av det jag hittade som snabbast, jag fyller på när jag hittar nått mer intressant.
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har länkat till dig på min blogg i ett inlägg nu. :D
http://kanjagblismal.blogg.se/1207338102_mode_fr_mig.html

Jag har letat efter såna där långa svarta mysbrallor sen mina jag har nu har gått sönder. Finns det något skönare än såna? De var ju dessutom rätt billiga också så imorgon blir det nog att klicka hem ett par eller två. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback